Scooter motosiklet ile Yunanistan turu fikri nasıl ve ne zaman oluştu ?


Geçen yıl, Ağustos 2015 te dört arkadaş,7500 km, 25 gün, çadır konaklamalı "Scooter ile Bodrum'dan Türkiye Turu 1" turunu yapmıştık. Şahsen bu tur benim ilk uzun ve çadır konaklamalı turum olmuştu. Yani bir doz aşı sonrası işin zevkine varmıştım. "Neden bu tarz turu her yıl bir ay yapmayayım ?" fikri doğdu bende. Lakin bu turun son günlerinde gelecek tur için kafamda yurtdışı vardı. Eve döndüğümde de Yunanistan demiştim bile :)
"Scooter ile Bodrum'dan Türkiye Turu 1" bana epey bir tecrübe katmıştı. En büyük tecrübe turlarda arkadaşlar ile olan kısa münakaşalar !!! Olmaz ise olmaz tabi bunlar, gayet doğal. Turdaki kavgalar bile gün geliyor anı oluyor, gülümsüyor, sana tatlı zamanları tekrar hatırlatıyor. 
Yunanistan turunu iki arkadaş olarak yapma fikri vardı aklımda. Kura çektik, ben ve Zafer çıktı :) İşin esprisi elbette. 

 Neden mi Yunanistan ?
- Komşu. Biz Türkler gibiler
- Ucuz diye bilirdim (gerçi öyle değilmiş, turda anladım)
- Buram buram tarih kokuyor. Mitolojinin ana vatanı
- Denizin rengi ve el değmemiş sahiller
- Trafik adabı ve yolların güzelliği....
gibi gibi şeyler kararımda etkin oldu.


Youtube ta Yunanistan videoları üzerine bolca araştırma yaptım. Bu video kararımda oldukça etken oldu :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder